Google AdWords pradžiamokslis

Google reklama – efektyviausias būdas padidinti potencialių pirkėjų gretas ir tuo pačiu fiksuoti apsilankymus internetiniame puslapyje. Tai galimybė ne tik informuoti apie Jūsų veiklą, tačiau stebėti, kaip naršytojai elgiasi Jūsų puslapyje, ar užsukę jie noriai perka. Jeigu ne – galima ieškoti priežasčių ir šalinti problemas. Google reklama laimi dėl daugelio aspektų, tačiau labai svarbu, kad ją užsakytų geras savo srities specialistas. Iki šiol klaidingai galvojama, kad tereikia paspausti kelis mygtukus ir reklama pradės efektyviai veikti. Viskas ne taip paprasta. Būtina atlikti specialią analizę, o tik paskui kurti planą, kaip paskatinti žmones domėti tam tikro verslo pasiūlymais.

Tikslinė auditorija – reali nauda

Google reklamaGoogle reklama, pirmiausia, labai naudinga todėl, kad ji padeda atrasti tikslinius klientus, žmones, kuriems Jūsų siūlomos paslaugos ir prekės yra reikalingos. Atrasti potencialius pirkėjus galima naudojant konkrečius raktinius žodžius, kurie geriausiai apibūdina Jūsų veiklą (raktinių žodžių parinkimui rekomenduojame samdytis profesionalus, kurie puikiai išmano savo darbą ir išanalizavę Jūsų puslapį žino priemones galinčias Google reklamą veikti efektyviai).

Daugelis reklamų “neieško” tikslinės auditorijos, kadangi ją atrasti yra labai sunku. Tokiu atveju veltui išleidžiami pinigai. Štai moteriai, kuri naršo internete dažnai metama reklama susijusi su žvejyba. Tačiau tai tai visiškai neaktualu, kadangi ji niekada nežvejoja, o prie to pačio dar yra vegetarė, taigi žuvies gaudymo reklamos ją gali paprasčiausiai erzinti. Tokiu atveju reklama veikia kaip antireklama. Tikslinės auditorijos paieška yra būtina. Lygiai taip pat kaip ir priemonės, kurios gali padėti pasiekti tikslinę auditoriją.

Reklamos įvertinimas ir apčiuopiama nauda

Didelis pliusas ir tai, kad Google reklama labai lengvai “apskaičiuojama” ir galima įvertinti, ar ji atneša naudą. Jeigu žmonės užsuka į puslapį gana intensyviai, tačiau nieko neperka – tokiu atveju pirmiausia reikia susitvarkyti su kitomis puslapio problemomis, o tik paskui vėl užsisakyti reklamą. Kol puslapio vidus ir idėja nebus patraukli klientui – tol jis nepirks. Patikėkite, net ir puslapio dizainas turi labai didelią galią paskatinti pirkti arba atgrasyti nuo pirkimo. Užsisakyti reklamą verta tik tuomet, kai puslapis jau visiškai paruoštas klientams. Tuomet Google AdWords skleis žinią apie Jūs potencialiems klientams.

Įvairios reklamos galimybės

Google reklama gali būti pateikiama labai įvairiomis formomis. Pradedant nuo teksto, kuris turėtų kažkuo patraukti žmonių akį, tačiau taip pat būti ir informatyvus, skleisti žinią apie siūlomas paslaugas ir prekes ir baigiant vaizdinėmis reklamomis, kurios dažniausiai kur kas efektyvesnės nei tekstinės. Paprasčiausiai, žmonės mieliau renkasi tai, kas patraukia jų dėmesį, tačiau ko nereikia skaityti, analizuoti ir panašiai. Žinoma, vizualinė reklama gali kainuoti kiek daugiau, tačiau apsibrėžus savo finansines galimybes, savo biudžetą – nesunkiai nuspręsite, kuri reklamos galimybė Jums labiausiai tinka. Bet kuriuo atveju geriau yra kokia nors nei jokios.

Gera reklama – tik su gerais specialistais

Įvertinus šios reklamos privalumus reikia nepamiršti, kad ji bus naudinga tik tuomet, kai ją užsakyti Jums padės savo srities specialistai. Paprasčiausiai Google reklamos detalės nuolatos kinta, tad būtina sekti jomis norint, kad pavyktų sėkmingai užsakyti reklamą. Juolab, čia labai daug “žaidžia” patirtis, kuri ir padeda pasiekti daugiausia.

Google reklama – efektyvus būdas nusimesti nematomumo apsiaustą. Tai bene greičiausias būdas garantuosiantis bent jau kažkokią naudą.

Jeigu esate pradedantysis verslininkas – efektyvi reklama yra prioritetinis Jūsų žingsnis. Bent jau turėtų būti.

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>